www.wirtualnypsycholog.pl



''Kiedy pół roku temu kończyłam pisać swój kolejny poradnik, obiecałam sobie, że to będzie moja ostatnia książka. Wydawało mi się, że napisałam już wszystko, co miałam do powiedzenia, a potem, nagle pewnego dnia... miałam sen. Obudziłam się w środku nocy i poczułam, że moje życie zgubiło sens. Musiałam natychmiast z kimś porozmawiać, ale z kim? Był środek nocy. Wstałam z łóżka, usiadłam przed monitorem komputera i kierowana jakąś nieznaną siłą wpisałam w wyszukiwarce: www.wirtualnypsycholog.pl i ... No cóż, więcej nie powiem. Zdradzę Wam tylko, że tej nocy powstały pierwsze strony mojej powieści. Bohaterka książki rodziła się powoli. Jej życie to zlepek losów moich własnych, a także historii moich bliskich, przyjaciół i wiernych czytelniczek. Kiedy przyjaciółka po przeczytaniu kilku rozdziałów powiedziała, że z niecierpliwością czeka na ciąg dalszy, pomyślałam, że warto. Wy oceńcie, czy miała rację'' – oto recenzja samej autorki Ewy Klepackiej-Gryz.
Cóż ja mogę dodać. Wciągająca i zaskakująca. Oto bohaterka wkracza na ,,Drogę do siebie" i próbuje odpowiedzieć na pytanie ,,Kim jest?" Pomaga jej w tym Wirtualny Psycholog. Nie wiadomo, czy to student psychologii, uznany terapeuta, może dziennikarz szukający materiału na tekst albo znudzona gospodyni domowa. Na pewno jest to połączenie  psychologa i przyjaciółki. Ważne, że w momencie rozpadu życia prywatnego na kawałki, instynktownie wpisując w Internecie stronę www.wirtualnypsycholog.pl, nie sądziła, że ta strona istnieje i pewna osoba odmieni jej życie...

Książkę czyta się bardzo szybko, lektura „wciąga”, przeczytałam ją w niecałe 3 godziny. Gorąco ją polecam, pozwoliła mi zrozumieć pewne sprawy, ale nie będę zdradzała, w jakiej kwestii.     
                                                                                                                      

 Jolczyk

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Gdzie jest ta ulica, gdzie jest ten dom?

Wody (S)krwią płynące

Ewangelicy z płockiej guberni